کابل شبکه بلدن


بلدن Belden شرکت الکترونیک آمریکایی است، که در سال ۱۹۰۲ توسط جوزف بلدن در شیکاگو تأسیس شد. شرکت کابل بلدن به عنوان یکی از بزرگترین کارخانجات کابل سازی در دنیا است، که دارای بیشترین نمایندگی کابل شبکه بلدن در ایران و جهان است و محصولات این کارخانه نیز در کشور ما هم موجود است.

تاریخچه ی شرکت بلدن و تولید کابل شبکه بلدن

1905: شرکت کابل بلدن اولین اقدام بزرگ تولید انواع عایق بود.
1910: شرکت کابل بلدن به محل دیگری در شیکاگو انتقال یافت تا تولید انواع لاستیک سیم را نیز آغاز کند.
1927: تولید پلاگین های لاستیکی توسط مهندس بلدن باعث پیشرفت این شرکت شد.
1942: تولید انواع جنگی برای استفاده در تانک ها و هواپیما ها.
1945-1980: دوره اصلی فعالیت شرکت کابل بلدن مربوط به بعد از جنگ جهانی است.به طوری شرکت کابل بلدن بعد از پایان جنگ شروع به تولید انواع کابل های برق کرد.
1980: در این سال شرکت کابل بلدن به ایندیانا نقل مکان کرد و در همان سال با همکاری شرکت کروز تولید انواع قطعات الکتریکی را شروع کرد.
1993-2004: آغاز یک استراتژی در شرکت کابل بلدن سهام این شرکت را از 400 میلیون دلار به در سال 1993 به 1.5 میلیارد دلار در سال 2003 افزایش داد.
2005: جان استارپ به عنوان مدیر عامل این شرکت معرفی شد.
2010: شرکت کابل بلدن اقدام به خرید شرکت توماس و بتس کرد، تا فعالیت خود را در زمینه های ارتباطی افزایش دهد.
2012: آغاز یک دوره ی جدید دیگر در شرکت کابل بلدن با شروع به تولید کردن کابل های ماهواره ای

انواع کابل شبکه بلدن

  • کابل شبکه Cat5e بلدن
  • کابل شبکه Cat6 بلدن
  • کابل شبکه Cat6A بلدن

کابل شبکه بلدن cat5e utp یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین کتاب های موجود در بازار است که توسط شرکت فرانسوی تولید می‌شود این کابل شبکه برای ارسال و دریافت داده ها استفاده می شود و دیتا ها را بدون هیچ گونه آسیبی ارسال می‌کند .

کابل شبکه بلدن cat5e utp از چهار زوج سیم به هم تابیده ساخته شده است این کابل دارای تست فلوک می باشد که با خیال راحت میتوان در پروژه ها استفاده کرد.تست فلوک برای چک کردن لینک های ساخته شده و عدم قطعی در بین کابل های شبکه و کابل های نوری استفاده می‌شود و همچنین اطلاعات بسیاری در  رابطه با کابل شبکه و وسایل تجهیزات شبکه را در اختیار کارشناس شبکه قرار می‌دهد .

کابل بلدن cat5e utp برای پروژه هایی که داخل ساختمان هستند استفاده می شود چون در ساخت این نوع کابل ها از فویل و شیلد محافظ استفاده نشده است و مقاومت خوبی در برابر نویز و میدان‌های مغناطیسی ندارد . جنس مغزی این کابل از مس خالص استفاده شده تا دیتا را با بالاترین کیفیت انتقال بدهد.

کابل رفسنجان مدل cat5e utp از روکش PVC ساخته شده است این باعث می‌شود در هنگام آتش سوزی دود سمی تولید میکنند که خود بسیار خطرآفرین است از این روکش قابلیت روکش کابل برای مکان هایی که احتمال آتش سوزی بسیار پایین است استفاده می شود .

این کابل مقاومت بسیار خوبی در برابر آفتاب ، جوندگی و همچنین سوختگی دارد و به راحتی با کوچک‌ترین تهدیدی به مشکل نمی‌خورد و باعث قطع اطلاعات نمی شود و بیشترین مسافتی که این کابل میتواند دیتا را انتقال دهد ۱۰۰ متر است برای انتقال بیشتر باید از تکرار کننده های موجود استفاده کرد تا بتوانیم به متراژ دلخواه کابل کشی شبکه انجام دهیم .

سرعت انتقال این دسته کابل ها بین ۱۰ تا ۱۰۰ مگابایت است برای سرعت بیشتر دیتاهای خود باید سراغ کابل‌های رده بالا رفت که سرعت و کیفیت اطلاعات انتقالی بالاتری دارند از کابل بلدن مدل cat5e utp بیشتر برای ارتباط نودهای شبکه و دوربین تحت شبکه استفاده می شود  .

 

 

کابل شبکه بلدن CAT5E UTP کابل شبکه بلدن CAT5E UTP[/caption]

 

 

گارانتی و قیمت کابل بلدن مدل cat5e utp

قیمت کابل بلدن مدل cat5e utp نسبت به قابلیت ها و تکنولوژی که دارد بسیار مناسب است ولی توصیه ما به شما این است که برای خرید کابل بلدن مدل cat5e utp بسیار به قیمت توجه نکنید ولی در عوض بیشتر به گارانتی محصول و همچنین به داشتن پارامترهای استاندارد  توجه نمایید .

نقاط قوت محصول کابل شبکه بلدن CAT5E UTP

  • چهار زوج تابیده بدون آلمینیوم و شیلد
  • دارای روکش PVC
  • دارای کیفیت بسیار بالا
  • جنس مغزی مس CCC
  • دارای تست فلوک

کابل شبکه بلدن CAT6 SFTP

کابل شبکه بلدن cat6 sftp یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین کتاب های موجود در بازار است که توسط شرکت فرانسوی تولید می‌شود این کابل شبکه برای ارسال و دریافت داده ها استفاده می شود و دیتا ها را بدون هیچ گونه آسیبی ارسال می‌کند .

این کابل از چهار زوج سیم به هم تابیده ساخته شده است این کابل دارای تست فلوک می باشد که با خیال راحت میتوان در پروژه ها استفاده کرد.تست فلوک برای چک کردن لینک های ساخته شده و عدم قطعی در بین کابل های شبکه و کابل های نوری استفاده می‌شود و همچنین اطلاعات بسیاری در  رابطه با کابل شبکه و وسایل تجهیزات شبکه را در اختیار کارشناس شبکه قرار می‌دهد .

کابل بلدن cat6 sftp برای پروژه هایی که بیرون ساختمان هستند استفاده می شود چون در ساخت این نوع کابل ها از فویل و شیلد محافظ استفاده شده است و مقاومت خوبی در برابر نویز و میدان‌های مغناطیسی دارد . جنس مغزی این کابل از مس خالص استفاده شده تا دیتا را با بالاترین کیفیت انتقال بدهد.

کابل بلدن مدل cat6 sftp از روکش PVC ساخته شده است این باعث می‌شود در هنگام آتش سوزی دود سمی تولید میکنند که خود بسیار خطرآفرین است از این روکش قابلیت روکش کابل برای مکان هایی که احتمال آتش سوزی بسیار پایین است استفاده می شود .

این کابل مقاومت بسیار خوبی در برابر آفتاب ، جوندگی و همچنین سوختگی دارد و به راحتی با کوچک‌ترین تهدیدی به مشکل نمی‌خورد و باعث قطع اطلاعات نمی شود و بیشترین مسافتی که این کابل میتواند دیتا را انتقال دهد 100 متر است برای انتقال بیشتر باید از تکرار کننده های موجود استفاده کرد تا بتوانیم به متراژ دلخواه کابل کشی شبکه انجام دهیم .

سرعت انتقال این دسته کابل ها بین 10 مگابایت است برای سرعت بیشتر دیتاهای خود باید سراغ کابل‌های رده بالا رفت که سرعت و کیفیت اطلاعات انتقالی بالاتری دارند از کابل رفسنجان بیشتر برای ارتباط نودهای شبکه و دوربین تحت شبکه استفاده می شود  .

 کابل شبکه بلدن CAT6 SFTP کابل شبکه بلدن CAT6 SFTP[/caption]

 

 

گارانتی و قیمت کابل بلدن مدل cat6 sftp

قیمت کابل بلدن مدل cat6 sftp نسبت به قابلیت ها و تکنولوژی که دارد بسیار مناسب است ولی توصیه ما به شما این است که برای خرید کابل بلدن مدل cat6 sftp بسیار به قیمت توجه نکنید ولی در عوض بیشتر به گارانتی محصول و همچنین به داشتن پارامترهای استاندارد  توجه نمایید .

نقاط قوت محصول کابل شبکه بلدن CAT6 SFTP

  • چهار زوج تابیده با آلمینیوم و شیلد
  • دارای روکش LSZH, پلاستیک
  • دارای کیفیت بسیار بالا
  • جنس مغزی مس
  • دارای تست فلوک
  • برای کاربردهای انتقال دیتا و Voice با پهنای باند100MHz و سرعت انتقال 100 مگابیت بر ثانیه مناسب می‌باشد

 

برای خرید سایر کابل های شبکه بلدن به لینک مقابل مراجعه بفرمایید : کابل شبکه بلدن

Comments

Popular posts from this blog

Applications of Blockchain; from digital identity to voting

All you need to know about HIVE project

راه های طلایی مدیریت پول و نقدینگی خود در دوران تورم شدید