کسب درآمد از اینترنت با 23 راهکار فوق‌العاده

 

کسب درآمد

امروزه بسیاری از افراد در زمینه های مختلف تخصص دارند، اما همیشه به عنوان کارمند برای شرکت کار کرده اند، مشکل اینجاست که این افراد دقیقاً نمی دانند چگونه می توانند از اینترنت درآمد کسب کنند. فناوری با آسان‌تر کردن زندگی اجتماعی و کمک به راه‌اندازی رویاهای کارآفرینی، دسترسی به تمام اقشار جامعه را ممکن کرده است. ما به راحتی می توانیم با ایجاد یک وب سایت از فرصت های بی شماری که فضای مجازی در اختیار ما قرار می دهد استفاده کنیم. منظور ما کسب درآمد از این فرصت هاست. چه یک مربی مشتاق، نویسنده، طراح وب یا تأثیرگذار باشید، این مقاله به شما کمک می کند تا در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین بیشتر بدانید. همه این روش ها ثابت شده اند و میلیون ها نفر در سراسر جهان روزانه درآمد کسب می کنند.

  1. یک استارت آپ راه اندازی کنید

فرصت‌های زیادی وجود دارد، و اگر بتوانید یک سرویس یا ابزار آنلاین راه‌اندازی کنید که بتواند تقاضای بالایی را برآورده کند، می‌توانید یک تجارت ارزشمند ایجاد کنید. البته راه اندازی یک کسب و کار نیازمند توجه، تلاش و البته منابع مالی است. برخلاف سایر مشاغل، انواع استارتاپ ها با چالش های بسیار بیشتری روبرو هستند. مهمترین کاری که قبل از شروع نیازی به انجام آن ندارید یک مشکل است. مردم به چه چیزی نیاز دارند که در حال حاضر به آن دسترسی ندارند؟ چه راه حل هایی را می توانید بهبود بخشید؟ این اساس استارت آپ های موفق است.

هنگامی که مشکل یا نیاز را پیدا کردید، باید ایده خود را تأیید کنید و مطمئن شوید که مشتریانی هستند که برای راه حل شما هزینه خواهند کرد. این مرحله به معنای ساخت حداقل محصول قابل قبول (MVP) است تا بتوانید از مشتریان بازخورد بگیرید و بازار را برای محصول آزمایش کنید. همچنین باید هزینه های تولید، عرضه و حاشیه سود خود را محاسبه کنید. البته برای کسب درآمد به پول نیاز دارید. گاهی اوقات هزینه راه اندازی یک استارت آپ زیاد است. پس از اتمام مرحله اعتبارسنجی، راه های مختلفی برای جذب سرمایه گذار اولیه وجود خواهد داشت. هنگامی که به مرحله رشد رسیدید، باید بر جذب مشتریان بیشتر، جذب سرمایه بیشتر و رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

یک استارت آپ راه اندازی کنید

 

  1. یک برنامه ایجاد کنید

در حال حاضر، تقاضای زیادی برای برنامه های کاربردی مفید وجود دارد. دو راه اصلی برای کسب درآمد آنلاین با ساخت اپلیکیشن وجود دارد:

راه اول ایجاد یک استارتاپ است، به این ترتیب ایده را به یک اپلیکیشن تبدیل می کنید. شما ایده را تأیید می کنید و برای بهبود آن پول جمع می کنید تا یک توسعه دهنده استخدام کنید و محصولات مقیاس پذیر ایجاد کنید. اگر همه کارها را به درستی انجام دهید، می توانید محصول خود را در بازارهای برنامه مانند  Google Play، Market Cafe  و غیره قرار دهید و هر بار که شخصی برنامه شما را دانلود می کند، درآمد کسب کنید. راه دوم که ارزان تر است، توسعه اپلیکیشن مورد نظرتان است. این روش زمان بیشتری می برد، اما می توانید با ویژگی Bootstrap برای توسعه نرم افزار مالکیت بیشتری بر محصول داشته باشید.

یک برنامه ایجاد کنید

  1. ایجاد یک فروشگاه مجازی و فروش محصولات فیزیکی

این یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد اینترنتی است. بسیاری از سازمان ها کسب و کار خود را از این طریق ساخته اند. شما چندین انتخاب دارید:

  1. محصولات فیزیکی را ایجاد کنید که مردم به آن علاقه مند هستند.
  2. محصولات را ارزان بخرید، بسته بندی محصول را تغییر دهید و با سایر محصولات ترکیب کنید و با قیمت بالاتر بفروشید.
  3. یک وب سایت با مخاطبان خاص بسازید و از سیستم همکاری فروش با سایر مشاغل استفاده کنید.

در این سیستم شما محصول شرکت دیگری را در وب سایت خود می فروشید. اگر بتوانید برای کاربرانی که به دنبال اطلاعات محصول خاصی هستند محتوای ارزشمندی ارائه دهید و سپس آنها را به جایی که می توانند آن را خریداری کنند هدایت کنید، می توانید درصدی از هر فروش را دریافت کنید. اگرچه این روش برای کسب درآمد زمان و تلاش زیادی را می طلبد، اما اگر بتوانید محتوای باکیفیت تولید کنید منبع درآمد آنلاین خوبی خواهد بود.

 

تعریف فریلنسینگ و چگونگی عملکرد آن

  1. فریلنسینگ

اگر مهارت هایی مانند نویسندگی، طراحی، توسعه وب، بازاریابی، مدیریت پروژه و غیره دارید، یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد، کار آزاد است. مشتریان زیادی برای این کار وجود دارد. برای شروع، تقاضا برای مهارت های خود را بسنجید. شما می توانید از بسیاری از پلتفرم های آنلاین برای یافتن این فرصت های شغلی و تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق استفاده کنید.

مزایا و معایب فریلنسینگ در مقایسه با کار کارمندی

  1. مشاوره آنلاین ارائه دهید

درست مانند یک فریلنسر، می توانید دانش خود را بفروشید. اگر بتوانید نقش یک متخصص را بازی کنید، متوجه خواهید شد که افراد زیادی هستند که می خواهند برای وقت شما هزینه کنند.

همچنین می توانید مهارت ها و تجربیات خود را در قالب برنامه ها خلاصه کنید. این مدل درآمد مقیاس پذیرتر است.

فریلنسر موفق

  1. دوره های آنلاین ایجاد کنید

اگر در زمینه خاصی تخصص دارید، می توانید دانش خود را در قالب دوره های آموزشی به فروش برسانید. این دوره ها می توانند در قالب کتاب های الکترونیکی ارائه شوند و درآمد زیادی داشته باشند. درآمد حاصل از این دوره ها درآمد غیرفعال است. این بدان معناست که شما فقط باید برای ایجاد آن زمان صرف کنید و سپس با کمی بازاریابی متوجه درآمد خواهید شد.

دوره های آنلاین ایجاد کنید

  1. می توانید کانال ها را در دستگاه خود یا سایر شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید

شما می توانید از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید. بنابراین هر چه تعداد بازدید شما بیشتر باشد، درآمد شما بیشتر خواهد شد. اکثر کانال های موفق از دو طریق درآمدزایی می کنند:

  1. ۱. محتوای آموزشی: مردم همیشه می خواهند ساده ترین راه را برای یادگیری بیشتر یک مهارت یاد بگیرند.
  2.  محتوای سرگرمی: محصولات، نمایش های کمدی، معرفی بازی های ویدیویی و موارد دیگر را مرور کنید که می تواند برای سرگرم کردن مردم استفاده شود.
  3. پادکست ضبط کنید

بازاریابی محتوا و ترفندهای طلایی موفقیت در آن

پادکست ها بسیار محبوب هستند زیرا اکثر مردم زندگی پرمشغله ای دارند و گوش دادن راه آسان تری برای دریافت محتوا است. البته برای جذب مخاطب از این طریق کمی طول می کشد، اما فرصت های زیادی در این زمینه وجود دارد.

  1. یک شغل پاره وقت پیدا کنید

اگر می خواهید کاملاً آنلاین کار کنید، فرصت های زیادی برای شما وجود دارد. شرکت ها و استارت آپ های زیادی هستند که می خواهند کارمندان دورکاری داشته باشند. برخی از این مشاغل دورکاری، مانند پشتیبانی مشتری، حتی به مهارت زیادی هم نیاز ندارند.

 

  1. در اینستاگرام به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید

چقدر در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ می دانید؟ اگر می توانید با کمک راه های افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی و . در اینستاگرام نیز می توانید درآمد خوبی کسب کنید. برندهای بزرگ و حتی استارت آپ ها برای این کار هزینه زیادی می پردازند تا در دید مخاطبان دیده شوند.

در اینستاگرام به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید

  1. خانه خود را به طور موقت اجاره کنید

شما می توانید از طریق خدماتی مانند اسکان یا اقامتگاه، قسمتی یا تمام آپارتمان را به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی اجاره دهید. البته باید همیشه در دسترس مهمانان باشید تا بتوانید از آنها پذیرایی کنید.

خانه خود را به طور موقت اجاره کنید

  1. ثبت اطلاعات برای شرکت ها

اگر مهارت تایپ سریع دارید، می توانید تایپ اطلاعات را به صورت آنلاین برای وب سایت های شرکتی شروع کنید.

بازاریابی محتوا و ترفندهای طلایی موفقیت در آن

 

  1. خرید آنلاین

این تجارت چندین سال است که وجود دارد. با وجود اینکه بسیاری از نامه های خوب ثبت می شوند، اما باز هم می توانید نامه های دیگر را با قیمت ارزان تری ثبت کنید و بعداً آنها را با قیمت بالاتر بفروشید.

تعهد داشتن

  1. یک مربی ورزشی آنلاین شوید

اگر دانش خوبی از تناسب اندام و کاریزما دارید، می توانید به صورت آنلاین و پاره وقت کار کنید. با افزایش شهرت می توانید این کار را تمام وقت انجام دهید.

1.     روال صبحگاهی در زندگی شما وجود ندارد.

  1. کار ویرایش ویدیو را انجام دهید

تعداد ویدیوها در حال افزایش است و بیشتر افراد به دنبال افراد حرفه ای در این زمینه هستند. اگر مهارت کافی داشته باشید به راحتی می توانید در این زمینه کسب درآمد کنید.

کار ویرایش ویدیو را انجام دهید

  1. یک وب سایت آماده بخرید

وب سایت ها بسیار شبیه به سهام هستند. بسیاری از آنها بی فایده هستند، اما برخی می توانند پول زیادی به دست آورند. خرید وب سایتی که ایده های قوی برای کسب درآمد داشته باشد، راه جالبی برای کسب درآمد آنلاین است. شما می توانید در آینده به خرید و فروش این وب سایت ها بپردازید به این امید که ارزش آنها افزایش یابد.

4. برای داشتن نگرش مثبت ، نظرات مثبتی دریافت کنید.

  1. مشاوره بازاریابی برای مشاغل کوچک

اگر تجربه ای در زمینه بازاریابی، سئو و فرآیند فروش محصول دارید، می توانید این مهارت را به کسب و کارهای کوچک بدهید. اگر بتوانید سئوی محلی را برای مشاغل محلی انجام دهید، شانس خوبی برای کسب درآمد دارید. کسب و کارها همیشه به دنبال مشتریان بیشتر هستند.

داشتن ارتباط موثر در فروش

  1. فروش عضویت

برخی از راه‌های تقویت وب‌سایت می‌تواند به شما در کسب درآمد کمک کند. ادغام بخشی برای عضویت در سایت یکی از این روش هاست. ایده این است که در ازای دسترسی به امتیازات انحصاری، حق عضویت پرداختی را در سایت خود قرار دهید. صرف نظر از مدل های مختلف عضویت، همه آنها یک هدف مشترک دارند و آن تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتریانی است که هزینه عضویت آنها را پرداخت می کنند.

فروش عضویت

با افزودن بخش عضویت به سایت خود، می توانید خدمات آنلاین خاص تر، راهنماهای تخصصی تر، محتوای ارزشمندی را که می توان دانلود کرد، ارائه دهید، یا حتی وارد یک انجمن خاص شوید که در آن اعضا با یکدیگر تعامل دارند و در مورد علایق مشترک خود بحث می کنند. مشتریان متقاعد به پرداخت حق عضویت می شوند.

  1. فروش اجناس دست دوم

همه ما معمولاً یک چمدان زیر تخت یا در کمد خود داریم که ممکن است پر از لباس هایی باشد که دیگر نمی پوشیم یا حتی مجموعه ای از لگو یا وسایلی که دیگر استفاده نمی کنیم. شاید نخواهید آنها را دور بیندازید. اما شما عملا دیگر از آنها استفاده نمی کنید و با حفظ آنها حق استفاده از آنها را سلب کرده اید. اما با فروش دست دوم این اقلام می توانید مقداری از فضای اتاق خود را آزاد کنید، کالاها را به چرخه استفاده برگردانید و از همه مهمتر درآمد مناسبی کسب کنید. می توانید آنها را در سایت های تبلیغاتی دست دوم تبلیغ کنید یا در صفحه اینستاگرام خود به نمایش بگذارید.

فروش اجناس دست دوم

  1. فروش عکس

اگر شما یک عکاس هستید، چرا با فروش آنلاین عکس های خود سودی کسب نمی کنید؟ ممکن است کمی تبلیغات و کمی حوصله نیاز داشته باشد، اما اگر از قبل مجموعه بزرگی از عکس ها دارید، می توانید با تمرکز بر برندسازی و بازاریابی شروع کنید. علاوه بر این، سایت هایی مانند Shutterstock، iStockPhoto و Shutterfly می خواهند از عکس های خلاقانه شما با پرداخت هزینه استفاده کنند. شما می توانید با ارسال بهترین عکس های خود به این سایت ها آثار خود را بفروشید و درآمد خوبی کسب کنید.

فروش عکس

  1. تصاویر سفارشی مشتری را چاپ کنید

اگر شما به عنوان یک طراح به دنبال راه هایی برای کسب درآمد آنلاین هستید، احتمالاً ایده فروش طرح های خود را دارید. ایده بدی هم نیست. با این کار دو فلش را با یک فلش مشخص می کنید. هم طرح های هنری شما دیده می شود و هم می توانید کسب درآمد کنید. اما چگونه این کار را انجام می دهید؟ چاپ تصاویر سفارشی مشتری یک راه عالی برای فروش طرح های شما بر روی تی شرت، ظروف مانند لیوان و بشقاب، پوستر قاب، کتاب و موارد دیگر است. وقتی ابتدا سفارش می دهید و سپس کار را انجام می دهید، از دردسر خرید و مدیریت موجودی خلاص می شوید.

تصاویر سفارشی مشتری را چاپ کنید

تنها کاری که باید انجام دهید این است که فروشگاه آنلاین خود را به یک سرویس چاپ سفارشی متصل کنید. سپس انواع محصولاتی را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید. این محصولات می تواند شامل پوشاک، لوازم خانگی، نقاشی یا لوازم جانبی باشد. حال باید از نرم افزارهای گرافیکی یا واقعا طرح های خود روی محصولات مختلفی که در نظر گرفته اید استفاده کنید و عکس های آنها را در سایت خود قرار دهید تا مشتریان بتوانند آن را مشاهده و انتخاب کنند.

هنگام قیمت گذاری محصول خود، حتما به فاکتورهای زیر توجه کنید:

  • هزینه محصول
  • سود
  • هزینه های طراحی
  • حمل و نقل

  1. محصولات مختلف را به مردم معرفی کنید

ممکن است دور از ذهن به نظر برسد، اما برخی از شرکت ها هستند که فقط برای تست یک محصول یا بررسی محصولات و خدمات خود به شما پول می دهند. مثلاً شرکت هایی مثل تستادی همین کار را می کنند. اعتبار در دنیای آنلاین بسیار ارزشمند است. برندهای حرفه ای برای دانستن نظر صادقانه شما هزینه زیادی می پردازند.

4.تعطیلات آخر هفته را کار نکنید

  1. انتشار کتابهای الکترونیکی

اگر وبلاگ نویسی می کنید یا به طور کلی می نویسید، نوشتن و فروش کتاب های الکترونیکی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. مهم نیست موضوع چیست. از کتاب الکترونیکی خود به عنوان ابزاری برای بیان داستان خود، به اشتراک گذاشتن نکات یا آموزش دانش خود استفاده کنید. همچنین می توانید تعدادی از مطالب وبلاگ خود را در قالب کتاب الکترونیکی فشرده، سازمان یافته و کامل منتشر کنید.

5. خوبی ها را برای ذهن خود یادآور شوید.

سخن پایانی

در این مقاله از خودساخته به بررسی ۲۳ راه کسب درآمد از اینترنت پرداختیم. امیدواریم راهکارهای ارائه شده برای شما مفید باشد. نکته مهم  اینجاست که برای شروع هرکاری کافی است قدم بعدی آن را بدانید و از اقدامات بدون فکر مخصوصا در این زمان که هر حرکت کوچکی هزینه های مالی و زمانی در پی دارد بپرهیزید.

Comments

Popular posts from this blog

Applications of Blockchain; from digital identity to voting

All you need to know about HIVE project

راه های طلایی مدیریت پول و نقدینگی خود در دوران تورم شدید